Mostarski aerodrom dugo vremena nije bilježio značajnije rezultate, a samim tim u ovom javnom preduzeću nije bilo ni razvojih projekata. Ulaganjima Vlada HNK i FBiH, kao i Grada Mostara posljednjih godina kreću pozitivni procesi na mostarskom aerodromu.
Vazdušni promet koji se dešavao na mostarskom aerodromu, uglavnom je bio vezan za posjete vjerskim centrima. Tačnije, aerodromom su u najvećem broju saobraćali čarter letovi sa hodočasnicima za Međugorje.
Uprkos lošoj vazdušnoj povezanosti Mostara sa ostatkom svijeta, na području Hercegovine posljednjih godina turizam je postao jedna od vodećih oblasti. Ulaganja u sve oblike njegovog razvoja bila su primjetna u svim segmentima.
Pored otežavajućih okolnosti, veliki turistički potencijali, historijski i kulturološki bogato područje, ugodna klima, kao i blizina vjerskih svetišta privlačili su veliki broj turista na godišnjem nivou. Za ozbiljniji razvoj bila su potrebna ulaganja. Sve studije ukazivale su kako bi bila višestruko isplativa.
Skroman promet mostarskog aerodroma i njegova bolja perspektiva promijenili su se u pozitivnom pravcu kroz posljednje tri godine. Federalna vlada i Vlada Hercegovačko-neretvanskog kantona na početku svojih mandata odlučile su ulagati u mostarski aerodrom, kako bi se stvorio bolji ambijent za razvoj Hercegovine. Takav pozitivan proces podržao je i Grad Mostar kao osnivač aerodroma osiguravanje značajnih finansijskih sredstava.
Ulaganja koja su podigla poslovanje mostarskog aerodroma
Na osnovu urađenih analiza izvršena je kupovina nedostajuće opreme, urađena je sanacija rasvjetnog sistema, proširene su terminalna zgrada, kao i pristanišna platforma, te je otklonjen niz drugih tehničkih nedostataka. Rezultati takvih ulaganja nisu izostali.
Potpisivanjem ugovora sa njemačkom avio kompanijom Eurowings uvedene su dugoočekivane vazdušne linije za za Dusseldorf i Stuttgart koje putnicima iz ovog dijela BiH otvaraju dalju konekciju za sve gradove svijeta. Saradnjom sa Croatia Airlines otvoren je vazdušni saobraćaj na relaciji Mostar – Zagreb.
Zahvaljujući ovim linijama, mnogobrojni putnici više neće imati potrebu za aerodromima u Splitu i Dubrovniku, kakva je bila praksa do sada, što će mnogo značiti za bh. ekonomiju i turizam u ovom dijelu zemlje. Mostarski aerodrom uz ovakve poticaje za razvoj ima velike planove.
Zanimanje turista je sve veće i očekuje se kako će mostarski aerodrom uskoro biti još jače pozicioniran u regiji nego što je to bio slučaj do sada. Kada se svemu doda i brojnost BH dijaspore činjenice ukazuje da su potrebni preduslovi za razvoj mostarskog aerodroma stvoreni. Hercegovci priželjkuju što skorije linije za Istanbul i Beograd, jer bi im otvorile značajan poslovni i dalji turistički razvoj.